2024 UUED MÄNGUD
Avasta meie 2024. aasta uued lemmikud!
Sel aastal on Brain Games lauamängupoes palju põnevat – meie mänguvalikusse on lisandunud mitmeid uusi pärleid, mis toovad rõõmu nii peredele, strateegia armastajatele kui ka tõelistele blufimeistritele!
Tiivulised Euroopa mängulaiendus
Linnuvaatlus pole kunagi olnud nii põnev!
Lauamängu „Tiivulised" laiendus avardab maailma ja mängu lisanduvad Euroopa kuninglikud, kaunid ja eripalgelised linnud. Uutel lindudel on mitu uut võimet. Laiendus on disainitud selliselt, et seda saab segada baasmängu kaartidega. See sisaldab ka 15 lillat muna, lisatoidumärke, boonuskaarte ning uut värvilist tulemustetabelit, mida saab kasutada nii mitmekesi kui üksi mängides.
Deductio
Kasuta vihjeid ja leia õige number!
Deductio on kiire kaardimäng, mille eesmärgiks on selgitada välja kaasmängijate salaarvud enne, kui nemad arvavad ära sinu omad.
Igal mängijal on kaart numbriga 1 kuni 20. Oma mängukorra ajal käib mängija vihjekaardi, mis kirjeldab tõeselt tema salaarvu (näiteks ütleb, et tal pole numbrit 1 kuni 5) või püüab ära arvata teise mängija salaarvu.
El Dorado
Kas oled esimene, kes leiab legendaarse kullalinna!
Strateegimäng, mis hõlmab efektiivset mängukaartide kasutust kui ka optimaalse teekonna valimist läbi erinevate maastike.
Planeeri oma teekond targalt ja hangi oma kaardipakki väärtuslikku varustust ja veelgi paremaid eksperte.
Need aitavad sul olla esimene, kes ületab piiri kuldsesse linna ja võidab mängu.
Metsas
Kõik algab ühest puust!
Igal mängukorral käivad mängijad käest kaarte. Nad tahavad suurendada puude hulka oma metsas. Loomade meelitamiseks kombineerivad mängijad erinevaid taimi ja loomi, mis toovad neile lisapunkte või lisakäike. Võidab mängija, kes on mängu lõpuks teeninud puude, loomade ja taimedega kõige rohkem punkte.
Mängureeglid on väga lihtsad ja kiiresti õpitavad. „Metsas" sobib „Tiivulised" fännidele, kes otsivad uut sarnase raskusega loodusteemalist mängu ja teistele, kes tahavad endale või kingituseks uut uhket lauamängu.
Spicy
Vürtsikas bluffimismäng kõigile!
Iga mängukäigu ajal asetab üks mängija kaardi pildiga allapoole ja teatab selle väidetava numbri ning vürtsi. Siin tuleb aga tähelepanelik olla – mängija võib vabalt bluffida nii numbri kui vürtsi osas.
Kui kahtlustad, et tegemist on pettusega, võid alati kaarti vaidlustada! Vaidlustuse võitja saab kõik seni mängitud kaardid endale väärtuslike punktidena. Kui aga mängija otsustab kaarti mitte käia, võib ta hoopis öelda “passin” ja tõmmata uue kaardi pakist.
Mängu võidab mängija, kel on mängu lõpus kõige rohkem punkte.
Similo: Animals ja Similo: Fables
Jälgi vihjeid ja leia salategelane!
Koostöömäng, kus mängijad püüavad vihjete abil ühiselt tuvastada salajase kaardi. Üks mängija on vihjaja rollis ja ülejäänud on arvajad. Igas voorus annab vihjaja arvajatele ühe vihjekaardi, ja arvajad peavad eemaldama kindla arvu tegelaste või loomadega kaarte. Kui arvajad eemaldavad mängu käigus salajase kaardi, on kõik mängijad kohe kaotanud!
Similo on täiuslik neile, kellele meeldivad mängud „Mysterium“, „Dixit“ või „Ainult üks“. Lisaks saab Similo versioone omavahel kombineerida, et mänguelamus veelgi ägedamaks muuta.
Skull
Käi, paku, blufi!
„Skull“ on põnev bluffimis- ja deduktsioonimäng, kus saad oma sõpru ja pere üle kavaldada!
Sinu ülesanne on kas panna oma ketas mängu või alustada pakkumisvooru. Õnnel pole selles mängus suurt rolli, sest toimuv on kõigile nähtav – või kas ikka on? Kas viimane käik oli bluff või kaasmängijad soovivad, et peaksid seda blufiks?
Smart10
Tempokas mälumäng, kus erinevad küsimused pakuvad põnevust ja annavad võimaluse vastata või passida. Kui tead vastust, saad punkti – kui mitte, võid kaotada kõik selles voorus teenitud punktid. Passimine võib olla turvalisem, aga risk võib tuua suurema võidu! Ideaalne seltskonnamäng nii sõprade kui perega, kus jagub naeru ja pinget igasse vooru.
Tänu kompaktsele karbile on mängu lihtne kõikjale kaasa võtta.
QuizWiz
Pane oma teadmised proovile!
Mängijate koostööl põhinev viktoriinimäng, kus teadmistejanulised ja reisihimulised ja saavad panna oma teadmised proovile. Sinu ülesanne? Paigutada riigikaardid nende kohta käivate tõeste väitekaartide peale!
Catch Sketch
Joonista, arva ja naera!
Catch Sketch paneb su loovuse ja kiiruse proovile!
Joonista ette antud märksõnast pilt. Kiiremad joonistajad saavad oma kunstiteose esimesena arvajale näidata, õige vastuse korral teenivad punkte mõlemad!
Märksõna kiire ja täpne kujutamine on võidu võti!
King of Tokyo: Algus
Kehastu hiigelkoletiseks ja hävita kõik, mis ette jääb! Veereta 6 täringut ja vali tulemused, mida soovid kasutada. Ülejäänud täringuid saad veeretada uuesti kuni kaks korda. Täringutega saad koguda võidupunkte, rünnata teisi mängijaid, ravida ennast või koguda energiat jõukaartide ostmiseks, mis annavad uusi võimeid.
Strateegiline mängimine on oluline – vali õiged käigud, et saada Tokyo valitsejaks ja rünnata kõiki vastaseid korraga. Mäng lõpeb, kui keegi kogub 20 võidupunkti või jääb viimaseks ellujäänud koletiseks.
Trio
Kolm on kohtu seadus! Kas oled esimene, kes leiab või jätab meelde, kus trio (3 samasugust kaarti) peitub? Või õnnestub sul püüda haruldane seitsmete kolmik ja võita kohe?
Trio on memoriini ja kogumismäng, kus lihtsad reeglid põimuvad nutika loogikaga. Mängijad valivad kordamööda kaarte laua keskelt või mängijate (ka enda) käest, otsides kahte samasugust. Kui leiad paari, saad uue käigu. Eesmärk on koguda esimesena kolmese komplekti ehk trio.
5 Towers
Mängus 5 Towers ehitavad mängijad torne, püüdes koguda võimalikult palju punkte. Kõrgemad tornid toovad rohkem punkte! Igas voorus pannakse välja 5 kaarti, millele mängijad teevad panuseid, otsustades, mitu kaarti nad tahavad oma tornidele lisada.
Miks mitte võtta kõiki kaarte? Sest need võivad piirata mängu käigus tekkivaid võimalusi ja viia madalama punktisummani. Samas, võib-olla on see seda väärt, et teised neid kaarte ei saaks?
Flow
„Flow“ on animafilmist „Vooluga kaasa“ inspireeritud koostöömäng, mis võimaldab sukelduda põnevatesse seiklustesse, võidelda hiigellainetega ning võtta vastu otsuseid vaid sekundi murdosa jooksul.
Mängijad proovivad üheskoos aidata kassil ja tema kaaslastel tagasi laevukesele pääseda. Selle saavutamiseks asetavad mängijad mänguruute, mis moodustavad loomadele ujumiseks turvalise raja. Kui mänguruudud saavad otsa ja loomad pole paadini jõudnud, siis kõik kaotavad. Lisaks sellele kasutatakse mängus taimerit. Iga kord, kui aeg otsa saab, veeretavad mängijad kahte täringut, mis määravad, kuhu hiigellaine saabub ja uhub juba paigutatud mänguruudud minema.
Mängijate kiire mõtlemis- ja otsustusvõime võib loomad päästa ja aidata neil laevareisi jätkata, enne kui nende jõud lõplikult raugeb. Kas suudad loomad päästa?
Viimane kommentaar