Kingiideed lastele
Iga laps on omanäoline ja eriline ja õige kingituse leidmine võib olla vahel keeruline. Küll aga oleme pannud kokku nimekirja vahvate eriilmeliste mängudega, mille seast võiks lapsele sobiva leida.
„Zing-a-Zam“
Noored võlurid üle kogu maailma on tulnud osalema suurimal maagiavõistlusel - Võlurite turniiril. Kas oled valmis lahendama võlukunsti ülesandeid? Kaardimäng, mis on mõeldud pere pisematele, aga on tore ka täiskasvanutele. Sinu käes on kaardid, mida sa ise ei näe, see-eest näed sa teiste kaarte. Sinu ülesanne on maha käia kaart ning seejärel kasutada kaardil olevat loitsu - peegeldamisloits, tardumisloits, pimedusloits jne. Igal kaardil on oma loits ja ükskõik millise kaardi käimiseks valid, üllatuseks on see ikka, sest sa ju ei näe oma kaarte. Aga loitsud on võimsad ja võimaldavad sul teiselt kaarte näpata, oma kaarte piiluda, sundima teistel käike vahele jätma, punkte loovutada ja muid trikke korraldada. Pane oma võluvõimed valmis ja asu loitsuma!
„Speedy Roll“
„Speedy Roll“ on osavusmäng, mis sobib ideaalselt alates 4. eluaastast. Mängu võlu on see, et seda on võimalik mängida mitmel viisil - nii võistluslikus formaadis, kus igaüks on enda eest ja väledaim võidab, kui ka koostöö variandis, kus põgenetakse koos kavala rebase eest. Mäng sisaldab omanäolisi takjaribaga komponente, mis pakuvad lastele erilist rõõmu ja põnevust. Mängu eesmärgiks on veeretada tennisepalli niivõrd osavalt, et sinna külge jääks võimalikult palju metsasaadusi. Nii mitu metsasaadust jäi palli külge, nii palju saab mängija oma siilinupuga edasi käia. Mängu teeb veelgi erilisemaks see, et metsaraja saavad mängijad ehitada kokku erinevatest mängulaudadest, mistõttu on võimalik mängida iga kord erineva mängulauaga. Kui vajad veel väikest veenmist, siis „Speedy Roll“ on valitud 2020. aasta parimaks lastemänguks.
„ICECOOL2“
Jõuludele omase talvise temaatikaga laste lemmikmänguks on „ICECOOL2“, mille mängumehaanika on väga unikaalne. Oma käigu ajal on sinu ülesandeks nipsutada oma pingviin sobivasse kohta edasi. Mäng jutustab pingviinide koolipäevast, mil kohe, kohe on saabumas kauaoodatud söögivahetund ja kõik pingviinid jooksevad kalu sööma. Üks pingviinidest on määratud aga korrapidajaks, kelle ülesandeks on põgenevad pingviinilapsed kinni püüda. Valvur saab iga kinnipeetud pahareti eest ühe lisakala. Kas suudad oma nipsuga oskuslikult pingviini edasi lüüa või hoopis jääd kõigile jalgu?
Kui aga omad juba „ICECOOL“ esimest osa, siis veel ägedam on kokku panna see „ICECOOL2“ osaga ning luua veelgi suurem mänguväli.
„Speed Colors“
Kui lapsele meeldib värvida, siis arendav värvimismäng „Speed Colors“ on talle hea valik. Selles lihtsas mängus tuleb ühel pool olevas pildis värvid meelde jätta. Seejärel keeratakse kaart teistpidi, kus on samasugune pilt mustvalgena. Proovi võimalikult kiiresti pilt samasuguseks värvida. Mängus kasutatakse spetsiaalseid markereid, mida on lihtne puhastada, et kaarte saaks korduvalt kasutada. Kui on soov mäng teha pisut keerulisemaks, siis saab iga vooru lõpus vahetada markerite korke ehk kui kork on ühte värvi, siis tegelikult marker on teist värvi. Mida täpsem oled, seda rohkem punkte kogud. „Speed Colors“ on tempokas mäng, mis paneb proovile mälu, kuid samal ajal on tegemist lõbusa värvimisega.
„Yummy Yummy Monster Tummy“
Näljased koletised tahavad, et sa neile süüa annaks! „Yummy Yummy Monster Tummy“ on peresõbralik koostöömäng, mis pakub põnevust ja rõõmu nii väiksematele kui ka suurematele. Mängu eesmärk on kaartidega koletisi toita. Nagu ikka, söövad üldiselt kollid kõike, aga neile ei meeldi vitamiinid. Kui inimese vaatenurgast rääkida, siis kollid söövad kõike, mis on ebatervislik ja tervisliku toidu peale teevad nad hapu näo. Mängu eesmärk on toita igale koletisele tema värvi esemeid või siis kaartide põhjal segada kokku õige värv. Mängu teeb eriliseks, see, et tuleb kasutada ka nutiseadet, kuhu tuleb äpp alla laadida. Mängu ajal on telefon laua keskel ning koletised ilmuvad äppi. Kaardi tagaküljel olevat QR-koodi tuleb näidata telefoni esikaamerasse ja nii saavadki kollid toidetud.
„Micons“
Kui otsite kingitust pere pesamunale, siis haara riiulilt „Micons“, mis on mõeldud alates 3. eluaastast. Lõbus kaardimäng paneb proovile laste tähelepanu. Mängus tuleb otsida kaartidel olevate esemete vahelisi ühiseid tunnuseid. Mäng arendab seoste loomise oskust, kujundite tundmise oskust ja omadussõnade kasutamise oskust. Igal käigul vaatavad mängijad, kas kaartide hulgas on objekt, mis vastab pildil olevale omadusele. Need võivad olla nähtavad omadused, nagu kujundid või värvid, või omadused nagu soolane, magus, kuum, külm, vürtsikas, mürarikas. Kui mängija leiab objekti, saab ta kaardi maha panna. Võidab mängija, kes esimesena kõikidest kaartidest lahti saab.
„SmartGames“
Otsid lastele arendavaid mänge? Soovid õppimise muuta mänguliseks? „SmartGames“ sari on selleks parim valik! Sari pakub erinevaid nuputamise ja nokitsemise soolomänge igale vanusele. „SmartGames“ on suurepärane võimalus mänguliseks õppimiseks. Nii lapsevanemad, õpetajad kui ka terapeudid on sellest vaimustuses.
Alustades kõige noorematele mõeldud sarjast, mis sobib juba aastastele, on „SmartMax“. Selles sarjas on värvilised ja turvalised magnetist konstruktsioonid. Konstruktsioonide jupid on suuremad kui 3cm, mistõttu pole ohtu, et laps neid alla võiks neelata. Samal ajal on need piisavalt väikesed, et oleksid parajad kätte võtmiseks. Lisaks tuleb mainida, et magnetid on tükkide sees kindlalt peidus. Isegi parima tahtmise juures ei õnnestu lapsel neid sealt kätte saada ega end seetõttu ohtu seada. Tükkidest on võimalik ehitada endale meelepäraseid ehitisi või kujukesi, mis pakuvad väikelapsele palju avastamist ja mängurõõmu.
„SmartGames IQ sarja“ mängud sobivad neile, kes armastavad nokitsemist. Mängud on kompaktses karbis koos reegliraamatuga, milles on ka lahenduste vastused. Ühest karbist jagub nuputamislõbu tundideks, kui mitte päevadeks, sest igas karbis on kokku 120 erinevat ülesannet. Esimesed on kergemad ja mida kaugemale jõuad, seda raskemaks läheb. Nuputamist jagub nii pere pisematele kui ka vanematele keerulisemaid ülesandeid lahendades.
Sarja kuuluvad ka „IQ mini“ pisikesed komplektid, mida saab taskusse pista ja iga hetk nuputama asuda, kus iganes soovid. Kõik võimalikud ülesanded ja ka lahendused on leitavad „IQ mini“ rakendusest. Pusi nii kaua kuni õnnestub!
Alates 5. eluaastast pakub põnevust lastele „GeoSmart“ magneetilised ehitised ja masinad. Lapsed saavad oma loovuse tööle panna ja ehitada omanäolise masina, millega ringi rännata.
„King of Tokyo: Algus“
Kehastu hiigelkoletiseks ja hävita kõik, mis ette jääb! Veereta 6 täringut ja vali tulemused, mida soovid kasutada. Ülejäänud täringuid saad veeretada uuesti kuni kaks korda. Täringutega saad koguda võidupunkte, rünnata teisi mängijaid, ravida ennast või koguda energiat jõukaartide ostmiseks, mis annavad uusi võimeid.
Strateegiline mängimine on oluline – vali õiged käigud, et saada Tokyo valitsejaks ja rünnata kõiki vastaseid korraga. Mäng lõpeb, kui keegi kogub 20 võidupunkti või jääb viimaseks ellujäänud koletiseks.
„Catch Sketch“
Joonista, arva ja naera!
Catch Sketch paneb su loovuse ja kiiruse proovile!
Joonista ette antud märksõnast pilt. Kiiremad joonistajad saavad oma kunstiteose esimesena arvajale näidata, õige vastuse korral teenivad punkte mõlemad!
Märksõna kiire ja täpne kujutamine on võidu võti!
„5 Towers“
Mängus 5 Towers ehitavad mängijad torne, püüdes koguda võimalikult palju punkte. Kõrgemad tornid toovad rohkem punkte! Igas voorus pannakse välja 5 kaarti, millele mängijad teevad panuseid, otsustades, mitu kaarti nad tahavad oma tornidele lisada.
Miks mitte võtta kõiki kaarte? Sest need võivad piirata mängu käigus tekkivaid võimalusi ja viia madalama punktisummani. Samas, võib-olla on see seda väärt, et teised neid kaarte ei saaks?
„Similo: Animals“ ja „Similo: Fables“
Jälgi vihjeid ja leia salategelane!
Koostöömäng, kus mängijad püüavad vihjete abil ühiselt tuvastada salajase kaardi. Üks mängija on vihjaja rollis ja ülejäänud on arvajad. Igas voorus annab vihjaja arvajatele ühe vihjekaardi, ja arvajad peavad eemaldama kindla arvu tegelaste või loomadega kaarte. Kui arvajad eemaldavad mängu käigus salajase kaardi, on kõik mängijad kohe kaotanud!
Similo on täiuslik neile, kellele meeldivad mängud „Mysterium“, „Dixit“ või „Ainult üks“. Lisaks saab Similo versioone omavahel kombineerida, et mänguelamus veelgi ägedamaks muuta.
Viimane kommentaar